Etikai kódex

Az ALTEO Group 2016 elején adta ki a vállalat csoport Etikai Kódexét, valamint anonim online bejelentő felületet alakítottunk ki, és szabályoztuk az etikai vizsgálatok eljárás rendjét.

Az ALTEO Group etikai vonal „forró drótja” telefonon hetente két délután érhető el, internetes bejelentő rendszerünkön keresztül ingyenesen, az év 365 napján, heti hét napon és napi 24 órán keresztül elérhető.

Az Etikai Kódexünk minden érdeklődő számára elérhető az ALTEO Group honlapján. Az Etikai Kódexet munkatársainkkal személyes oktatás keretében ismertettük, amely remek lehetőséget adott arra is, hogy felmerülő kérdéseikre választ kaphassanak.

Az ALTEO Group Etikai Kódexének megalkotása során az a cél vezérelt bennünket, hogy egy olyan hasznos útmutató szülessen munkánk nyomán, amely segítséget és védelmet nyújt munkatársainknak, illetve tájékoztatja partnereinket a vállalatcsoport által képviselt és megkövetelt viselkedési normákról. A dokumentumban összefoglaltuk az ALTEO Group alapvető etikai elveit, viselkedés és vállalati kultúránk sajátosságait, az érdekérvényesítés lehetőségeit, a prioritásokat és a felelősség egyes kérdéseit.

Az ALTEO Group Etikai Kódexe egy hasznos útmutató, amely tájékoztatja partnereinket a vállalatcsoport által képviselt és megkövetelt viselkedési normákról, illetve védelmet nyújt munkatársainknak. A dokumentumban összefoglaltuk cégcsoportunk alapvető etikai elveit, viselkedési és vállalati kultúránk sajátosságait, az érdekérvényesítés lehetőségeit, a prioritásokat és a felelősség egyes kérdéseit.

Az vállalatcsoport Etikai Kódexében megfogalmazott normáink a ma hatályos törvényeknél magasabb követelményeket támasztanak a vállalatcsoport munkavállalóival szemben, mert úgy ítéljük meg, hogy egyes esetekben az egyébként jogszabályba nem ütköző, jó szándékú cselekedetek is káros következményekkel járhatnak a vállalatra és munkavállalóinkra nézve.

Az olyan alapvető etikai elveken túl, mint az egyetemes emberi jogok védelme és tiszteletben tartása, a becsület, a bizalom, az emberség, a tolerancia és a felelősség kultúránk alapját képezik az olyan közösen vallott vállalati értékeink, mint a tisztesség, az elkötelezettség, a szakértelem, az eredményesség, a kiválóságra való törekvés, a fenntarthatóság és a jókedv.

Tisztesség: becsületesek, tisztességesek és megbízhatóak vagyunk. A tisztesség minden cselekedetünk központi elve, meghatározója annak miként mi magunk cselekszünk, ahogyan egymással, illetve minden partnerünkkel szemben viselkedünk.

Elkötelezettség: elkötelezettek vagyunk ügyfeleink, csapattársaink, közösségeink, tulajdonosaink, beszállítóink és partnereink irányába, és azt akarjuk, hogy üzleti egységeink összességében pozitívan járuljanak hozzá a társadalom fejlődéséhez.

Szakértelem és kiválóságra való törekvés: mindenben, amit teszünk, a legjobbak szeretnénk lenni. Célunk, hogy feladatainkat színvonalasan, magunk és partnereink megelégedésére teljesítsük.

Eredményesség: az a célunk, hogy olyan üzleti tevékenységet folytassunk, amivel évről évre növelni tudjuk vállalatcsoportunk jövedelmezőségét.